news

ظهور دریچه های بزرگتر

آیا سیستم ها و شیرها بزرگتر می شوند؟ خوب، این بستگی به صنعت دارد. اما در بخش پالایش، شیمیایی/پتروشیمی، معدن، و نفت و گاز، پاسخ به طور قاطع مثبت است.

دریچه های بزرگ به معنای توان بیشتر است. انگیزه این امر تقاضای روزافزون برای محصولات نهایی و رشد صنعتی است، به ویژه با فشار برای خودروهای باتری دار و پلاستیک. تبدیل روغن‌های سنگین برای مواد اولیه مناسب است که می‌توانند به پلاستیک برای کمربند ایمنی، داشبورد و غیره تبدیل شوند.

در معدن، خطوط لوله دوغاب مسافت طولانی برای جابجایی کنسانتره های معدنی بر روی زمین های ناهموار، به دلیل محدودیت های توپوگرافی و نگرانی های زیست محیطی، اغلب مقرون به صرفه تر از حمل و نقل باری یا راه آهن هستند. برای سرمایه گذاری روی این سرمایه گذاری ها، اندازه لوله ها به حداکثر می رسد. بسیاری از ملاحظات طراحی برای هر جزء شیر قبل از بزرگ کردن یک شیر اندازه کوچکتر مورد نیاز است. تنها تعداد کمی از تولیدکنندگان در دنیا قادر به تامین این سطوح از تجهیزات، هم از نظر قابلیت طراحی و هم از نظر امکانات ساخت هستند.
تعریف شیرهای بزرگ

بسیاری از تولید کنندگان شیرهای توپی در خدمات شدید، 12 اینچ را نقطه ای می دانند که در آن شیرها به عنوان “بزرگ” تعیین می شوند. در سال 1999، یک تولید کننده شیر در هیوستون، شیرهای بزرگ را 10 اینچ و بالاتر تعریف کرد. تا سال 2007، 15 درصد از شیرهایی که این شرکت تولید کرد، 14 اینچ و بزرگتر بودند. امروزه دریچه های 24 تا 36 اینچی “بزرگ” در نظر گرفته می شوند. روندهای آینده چالش قابل توجهی را نشان می دهد که سیستم ها و شیرها بسیار بزرگتر می شوند و در محدودیت های فشار و دما برای افزایش بهره وری کارخانه کار می کنند.
تعریف خدمت شدید

انجمن استاندارد سازندگان (MSS) در حال حاضر به بررسی این موضوع می پردازد که یک برنامه کاربردی را به «خدمات شدید» تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *