news

PEMEX یک شرکت تابعه جدید برای فروش محصولات پتروشیمی راه اندازی می کند

شرکت نفت دولتی مکزیک Petroleos Mexicanos (PEMEX) یک شرکت تابعه مستقیم برای تمرکز بر فعالیت های بازاریابی ملی محصولات نفت، گاز و پتروشیمی ایجاد کرده است.

آلبرتو ولاسکز گارسیا، مدیر مالی فعلی PEMEX، ریاست شرکت تابعه جدید PEMEX را بر عهده خواهد داشت. پس از این انتقال، آنتونیو لوپز، معاون فعلی مدیریت ریسک مالی و بیمه، نقش ولاسکوز را بر عهده خواهد گرفت.

PEMEX در بیانیه ای اعلام کرد که ایجاد این شرکت فرعی بینش انحصاری را در مورد فروش داخلی نفت، گاز و محصولات پتروشیمی ارائه می دهد.

مقامات گفتند: «لازم به ذکر است که این شرکت تابعه جدید بر رشد بودجه PEMEX تأثیری نخواهد داشت، زیرا با هزینه هایی ایجاد می شود که با ساختار فعلی حوزه های تجاری و عرضه این شرکت جبران می شود. با این پیشنهاد، در چرخه تغییرات ساختاری که اداره کل PEMEX به منظور تقویت مهم ترین شرکت تولیدی دولتی در کشور در حال انجام است، پیشرفت هایی حاصل می شود.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهور مکزیک به دنبال عقب‌نشینی از اصلاحات سازمان‌دهی شده توسط دولت‌های قبلی است که اجازه سرمایه‌گذاری خارجی و خصوصی در بخش انرژی این کشور را می‌داد.

به گزارش رویترز، به عنوان بخشی از این تلاش، اوبرادور در حال بررسی احیای PEMEX و شرکت برق دولتی Comision Federal de Electricidad است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *